Skip to main content

مولا علی کا علم لعاب رسول


مولا علی ع کا علم لعابِ رسول ص

۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ 

۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ کلک کر کے مطالعہ کریں ۔ ۔ مہربانی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ 

۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ 

۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ 

۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔


یہ ہے نہج البلاغہ خطبہ 59، وہاں سے لے کر میں بیان کر رہا ہوں، جب اس نے بار بار کہا کہ خارجی چلے گئے تو آپؑ نے جلال میں آ کر ایک خطبہ پڑھا، یہ کلمات میں ادا کر رہا ہوں، آپ فرماتے ہیں:
سن ! کیا کہہ رہے ہو؟ علی ع دیکھ رہا ہے فلاں خارجی نے یہاں گرنا ہے! کیا کہہ رہے ہوں عین اللہ دیکھ رہا ہے، علی ع دیکھ رہا ہے کہ فلاں خارجی نے یہاں فلاں نے یہاں فلاں نے یہاں گرنا ہے، اگر کوئی میرا بچہ یہ کہہ دے کہ یہ کیسے ہو سکتا ہے؟ تو بدر کے میدان میں رسول ص نے کیا فرمایا تھا؟ جنگ سے ایک دن پہلے صحابہ سے فرمایا تھا نہ کہ گھبرانا نہیں فلاں کافر یہاں گرے گا! جہاں جہاں رسول ص نے فرمایا تھا ناخن برابر سے ہٹ کر کوئی گرنے والا کافر دور نہیں گر سکا۔
تو علی ع فرماتے ہیں کہ کل خارجیوں کے گرنے کی جگہ یہ ہے، یہ ہے، یہ ہے، اور سنو! ہم میں سے سب سے زیادہ شہید نہیں ہوں گے اور ان میں سے سب سے زیادہ بچنے نہیں پائیں گے، (میں ایک فقرہ دے رہا ہوں شاید میرا بیٹا کوئی پیچھے رہ جائے تو جو لے لے وہ میرا ساتھ دے) علی ع کا یہ اعلان منوا رہا ہے کہ علی ع کا علم سَنّی نہیں! علی ع کا یہ علم قیاسی نہیں! علی ع کا یہ علم ظنی نہیں! بلکہ قطعی ہے۔
جب جنگ تمام ہو گئی تو دیکھا گیا کہ جو علی ع نے فرمایا تھا اس کے مطابق ہمارے دس سے زیادہ شہید نہیں ہوئے اور ان کے دس سے زیادہ بچنے نہیں پائے، اور لشکر سے کچھ لشکری نکل کر علی ع کے قدموں تک پہنچے، دست و پا کا بوسہ لے کر عرض کرنے لگے یا امیر المومنین! یہ تو فرمائیں کہ آپ کو یہ علم کیسے تھا؟ جو آپ نے ارشاد فرمایا، تو یہاں حضرت علی ع نے ایک خطبہ پڑھا ہے جو کہ کتاب مشارق انوار الیقین میں موجود ہے، حضرت علامہ رجب علی برسی کی کتاب ہے انہوں نے یہ خطبہ حضرت علی ع کا لکھا ہے، بڑا طویل ہے میں سارا نہیں پڑھتا میں چند کلمات پڑھ رہا ہوں، جب انہوں نے پوچھا کہ علی ع ! آپ کو یہ علم کہاں سے حاصل تھا؟ کیسے آپ نے ارشاد فرما دیا؟ تو میرے مولا نے خطبہ پڑھتے ہوئے فرمایا:
ایھا الناس! اے لوگو مجھ علی ع کو پہچانو، (معلوم ہوا اس زمانے میں بھی علی ع اپنی پہچان کرواتے رہے) یہ فرما کر آپ فرماتے ہیں انا سراج الدین، انا یعسوب الدین، انا امام المتقین، لوگو میں صرف دین پر نہیں ہوں بلکہ میں دین کا چراغ ہوں، انا یعسوب الدین میں دین کا سردار ہوں، انا امام المتقین میں امام المتقین ہوں، اگلے فقرے چھوڑ کر پھر میں دوسرے لے رہا ہوں، فرماتے ہیں ایھا الناس! انا البحر الذی لا ینزف میں فضیلتوں کا وہ سمندر ہوں جو کبھی خشک نہیں ہو سکتا، انا الشرف الذی لا یوصف میں شرافتوں کا وہ آسمان ہوں جس کی تعریف کبھی بیان نہیں کی جا سکتی، انا الفتی و ابن الفتی و اخ الفتی میں خود بھی فتیٰ ہوں، فتیٰ کا بیٹا ہوں، فتیٰ کا بھائی ہوں، (کہتا کچھ نہیں زبان پر لفظ آ ہی گئے ہیں اسے پلٹاتا بھی نہیں ، اگر علی ع کے باپ حضرت ابوطالب کے ایمان میں فرق ہوتا تو علی ع باپ کا ذکر کر کے فخر نہ کرتے!)
انا سیف اللہ و سیف رسول اللہ، میں سیف اللہ ہوں میں سیفُ رسولِ اللہ ہوں، اس کے بعد حضرت علی ع فرماتے ہیں لوگو! مجھ علی ع کو پہچانو، انا الذی عندی علم اللہ (اب میں کیسے ترجمہ کر دوں؟ مجھ پہ فتویٰ نہ لگا دینا یہ علی ع کا اپنا فرمان ہے) میں وہ علی ع ہوں جس کے سینہ میں اللہ کا علم ہے، کیا مقصد؟ یہ اللہ کا عطا کردہ ہے، یعنی جتنا علم مجھے دیا ہے وہ میرے رب نے مجھے دیا ہے، میرے اللہ نے مجھے دیا ہے، تو یہ علم جس کے ذریعے میں آپ کو اطلاع دے رہا ہوں یہ اللہ کا بخشا ہوا ہے، اور اس کے بعد ارشاد فرماتے ہیں ھذا لعابُ رسولِ اللہ، یہ جو میرا علم ہے یہ رسول اللہ ص کے لعاب کا اثر ہے۔
(عاشقانِ رسول ص گلفام ایک فقرہ یہاں دینا چاہتا ہے، بڑی توجہ چاہتا ہے ، جس رسول ص کے لعاب کے اثر کا نام علمِ علی ع ہو اس رسول کا اپنا علم کیا ہو گا؟) 
اپنے علم کے متعلق علی ع نے وضاحت کی ہے خطبہ تاسعہ میں، خطبہ تاسعہ کا آخری حصہ، اس میں حضرت علی ع فرماتے ہیں(عربی سمجھ نہ آنے کے باعث نہ لکھی گئی) لوگو! مجھ کو پہچانو میں کعبہ کی آغوش سے چلا روحِ کعبہ کی گود میں پہنچا، مجھے رسول ص نے اپنی آغوش کی زینت بنایا، وضعنی فی حجرہ، انا ولد، جیسے ہی میں رسول ص کی گود میں پہنچا تو رسول ص نے کیا کیا؟ یضمنی الی صدرہ مجھے اپنے سینے سے چپٹایا، و یشمنی عرقہ اور اپنی خوشبوئے نبوت مجھے سونگھائی، اور اپنی آبِ کوثر سے دھلی ہوئی زبان کے ساتھ رسول ص لوریاں سنا سنا کر مجھے اپنے پہلو میں سلاتے رہے (اب آگے پڑھنے سے پہلے میں پھر عادت کے مطابق یہاں رک رہا ہوں)
یہ کب رسول ص نے کیا؟ علی ع کو آغوش میں کب لیا؟ کب پہلو میں سلایا؟ کب سینے سے چپٹایا؟ کب اپنی خوشبو سونگھائی؟ جب رسول ص 30 سال کے تھے، تو 30 عام الفیل میں جب ظاہراً رسول پاک ص 30 برس کے تھے، ابھی اعلانِ تبلیغِ نبوت نہیں کیا، کیونکہ وہ کیا اس وقت جب ظاہراً 40 برس کے تھے۔
تو علی ع فرما رہے ہیں مجھے اپنی گودی میں لیا، سینے سے چپٹایا، پہلو میں سلایا، اپنی خوشبوئے نبوت مجھے سونگھاتے رہے (اب ساری دنیا مل کر کہے کہ نبی نبی بنا! بے شک کہتی رہے ہمیں حق اعتراض نہیں ہے، لیکن علی ع جیسا لسان الصادقین فخر کر رہا ہے، تو فخر کرنا اس بات کی دلیل ہے کہ نبی تھا تو فخر کر رہا ہے!)
اس کے بعد حضرت علی ع فرماتے ہیں خطبہ تاسعہ، آخری حصہ، نہج البلاغہ، فرماتے ہیں کہ جب مجھے بھوک لگتی تھی تو رسول پاک ص مجھے اٹھا کر میری ماں کے حوالے نہیں کرتے تھے، میری ماں کے سپرد نہیں کرتے تھے (تاکہ پتہ چل جائے کہ شجرہ طیبہ والے صرف پاکیزہ غذا پہ پلتے ہیں!) پھر کیا کرتے تھے؟ فکان یمزق الشیء ثم یلقمنیہ رسول ص غذا کا لقمہ اٹھا کر اپنے منہ میں رکھ کر لعابِ نبوت و رسالت میں اسے پیس کر میرے منہ سے منہ ملا کر اس طرح مجھے غذا کا لقمہ دیتے تھے جیسے روشن شمع خاموش شمع کے منہ سے منہ ملا کر اسے منور کر دیتی ہے۔
تو رسول ص وہ غذا کا لقمہ میرے منہ میں جو لعاب نبوت و رسالت میں حل کرتے تھے تو وہ غذا کا لقمہ مجھے عطا فرماتے تھے، اب پتہ چل گیا نہ کہ علی ع ساری زندگی کیوں فرماتے رہے کہ ھذا لعابُ رسول اللہ یہ میرا علم رسول اللہ کے لعاب کا اثر ہے، تو جس نبی کے لعاب کے اثر کا نام علم علی ع ہے، جو ساری زندگی دعویٰ کرتا رہا سلونی سلونی قبل ان تفقدونی مجھ علی ع کو کھونے سے پہلے جو مرضی میں آئے مجھ علی ع سے پوچھ لو۔
۔
نہج البلاغہ خطبہ 59 ، مشارق انوار الیقین علامہ رجب علی برسی

Comments

Popular posts from this blog

چور پکڑنے کا ایک منفرد عمل

  چور پکڑنے کا ایک منفرد عمل ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ کلک کر کے مطالعہ کریں ۔ ۔ مہربانی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ یہ میرے ہاتھ میں ایک تعویزات والی ک...

جو بھی آل محمد کی محبت پر مرا

جو بھی آل محمدؑ کی محبت پر مرا ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ کلک کر کے مطالعہ کریں ۔ ۔ مہربانی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ علامہ جار اللہ زمخشری جن کی تفسیر...

بروز محشر سوال ہو گا ولایت علی کے بارے

 بروز محشر سوال ہو گا ولایت علی ع کے بارے ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ کلک کر کے مطالعہ کریں ۔ ۔ مہربانی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔   ہر شخص سے...